Nadchodzące spotkania

Terminy i tematy nadchodzących spotkań:

10 grudnia “Spotkanie wigilijne, ale nadal merytoryczne – o zaawansowanej analityce w HR” – spotkanie otwarte

4 lutego3. edycja HR Data Forum

12 marca “Automatyzacja analityki – narzędzia, zastosowania, wyzwania” – spotkanie otwarte dla społeczności

13 maja “Wykorzystanie analityki HR w codziennej pracy – best practice. / Praktyczne wykrzystanie analityki HR w negocjacjach z Zarządem.” – spotkanie otwarte dla społeczności

10 czerwca – spotkanie zamknięte, wyłącznie dla Członków HR Data Club.

Spotkanie wigilijne, ale nadal merytoryczne – o zaawansowanej analityce w HR

 

Jak zawsze zapewnimy ciekawe dyskusje i rozmowy – spotkania HR Data Club to nieodmiennie okazja do wymiany doświadczeń i networkingu online!

  • Spotkania HR Data Club to gwarancja bardzo efektywnego spędzenia 2 godzin w świetnym towarzystwie!
  • Treściwą i aktualną merytorykę zapewniają najlepsi eksperci, zaś możliwość wymiany opinii oraz dyskusji z uczestnikami spotkania to niepowtarzalna okazja do pogłębienia wiedzy jak i doświadczeń.

Zapraszamy!

Agenda spotkania:

15.40 – 16.00 Networking online

Zapraszamy z kubkiem herbaty na swobodne rozmowy w podgrupach, aby odrobinę się poznać.

16.00 – 16.10 Powitanie uczestników

Łukasz Suchenek

Content manager, Evention

16.10 – 16.40 Jak zastosować analizę danych HR i sztuczną inteligencję aby poznać ukryte relacje społeczne w firmie.

Nieraz nauki socjologiczne doszły do wniosku, że nie tylko formalna struktura firmy wpływa na efektywność pracowników, ale też, a może nawet przede wszystkim relacje nieformalne. Od lat próbowano zbadać, kto ma rzeczywisty wpływ na funkcjonowanie organizacji. Teraz mogą temu służyć narzędzia, wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję. O tym, jak można je wykorzystać i jakie efekty takie badania mogą przynieść, zaprezentujemy podczas tej prezentacji na przykładzie całkiem nowego w Polsce rozwiązania.

Anna Rudzińska

Co-Founder, Partner, RSC Rudzińska Serwińska Consulting

16.40 – 17.10 Od czego i jak zacząć analizę danych HR – od prostych rozwiązań do zaawansowanych narzędzi

Krzysztof Wiśniak

Senior HR Manager, Operations, Central Europe & Nordics, Danone

17.10 – 17.50  Dyskusje w małych grupach

17.50 – 18.00 Krótkie podsumowanie spotkań przez prowadzących poszczególne spotkania i zakończenie spotkania

Rejestracja

Dotychczasowe spotkania

Od raportowania do analizy, czyli jak dział HR uczynić istotnym parterem Zarządu i biznesu?

 

Jak zawsze zapewnimy ciekawe dyskusje i rozmowy – spotkania HR Data Club to nieodmiennie okazja do wymiany doświadczeń i networkingu online!

  • Spotkania HR Data Club to gwarancja bardzo efektywnego spędzenia 2 godzin w świetnym towarzystwie!
  • Treściwą i aktualną merytorykę zapewniają najlepsi eksperci, zaś możliwość wymiany opinii oraz dyskusji z uczestnikami spotkania to niepowtarzalna okazja do pogłębienia wiedzy jak i doświadczeń.

Zapraszamy!

Agenda spotkania:

15.40 – 16.00 Networking online

Zapraszamy z kubkiem herbaty na swobodne rozmowy w podgrupach, aby odrobinę się poznać.

16.00 – 16.10 Powitanie uczestników

Łukasz Suchenek

Content manager, Evention

16.10 – 16.40 Powiązanie analizy HR ze strategią firmy krok po kroku

Magdalena Wróbel

Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, KGHM Polska Miedź

16.40 – 17.10 Technologie i analityki danych HR w Orange Polska. Studium przypadku analiz wzorców pracy i utylizacji biur – obniżanie kosztów środowiska pracy oraz zapewnienie bezpieczeństwa pracowników podczas Covid-19

W odpowiedzi na potrzebę Zarządu optymalizacji kosztów związanych m.in. z COVID-19, w oparciu o analizy przeprowadziliśmy pogłębioną analizę wzorców pracy i utylizacji biur. Podczas prezentacji omówimy cały proces, szczególnie skupiając się na wątkach:

– Hurtownia danych i analityki HR w Orange Polska
– Idea ekonomii współdzielenia w zarządzaniu zasobami firmy
– Narzędzia pomiaru utylizacji biur
– Wzorce pracy przed i w czasie Covid-19
– Obniżanie kosztów środowiska pracy w oparciu o dane
– Bezpieczeństwo pracowników w oparciu o dane

Jacek Jedut

Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Orange Polska

Wojciech Kłoda

Menadżer ds. Efektywności, Orange Polska

17.10 – 17.50  Dyskusje w małych grupach

1. Budowanie kompetencji analitycznych i dobór narzędzi w dziale HR

Łukasz Pietrzak

Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu , Grupa Neuca

2. Jakie decyzje w zakresie HR w szczególności warto popierać analityką i które analizy faktycznie mają wartość?

Izabella Krzywosądzka-Pajdak

HR Business Partner, Enea Centrum SSC

17.50 – 18.00 Krótkie podsumowanie spotkań przez prowadzących poszczególne spotkania i zakończenie spotkania

Jak prezentować dane i opowiadać o nich, aby przykuć uwagę i być zrozumiałym?

Każdy profesjonalista w obszarze HR powinien szukać najlepszych sposobów komunikacji ze swoimi klientami. Jest to szczególnie istotne gdy materią komunikacji są dane. Wyzwanie przed jakim staje wówczas HR-owiec sprowadza się do kilku kluczowych pytań:

? Jak czytelnie, ale ciekawie prezentować dane?

? Jakich narzędzi użyć do atrakcyjnego ich pokazania?

? I jak o tych danych opowiedzieć, aby zainteresować słuchaczy i mieć pewność, że nas zrozumieją?

Nie jest to łatwe, ale jak najbardziej możliwe! Drugie spotkanie HR Data Club poświęcone będzie w głównej mierze właśnie tym zagadnieniom.

Natomiast w części dyskusyjnej porozmawiamy o tym, jak COVID wpłynął na funkcjonowanie działów HR, szczególnie w kontekście danych, jakie obecnie przetwarzamy i jakie będziemy analizować w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

?‍?‍? Jak zawsze zapewnimy ciekawe dyskusje i rozmowy – spotkania HR Data Club to nieodmiennie okazja do wymiany doświadczeń i networkingu online!

? Spotkania HR Data Club to gwarancja bardzo efektywnego spędzenia 2 godzin w świetnym towarzystwie!

? Treściwą i aktualną merytorykę zapewniają najlepsi eksperci, zaś możliwość wymiany opinii oraz dyskusji z uczestnikami spotkania to niepowtarzalna okazja do pogłębienia wiedzy jak i doświadczeń.

Zapraszamy!

Agenda spotkania:

15.40 – 16.00 Networking online

Zapraszamy z kubkiem herbaty na swobodne rozmowy w podgrupach o obecnych wyzwaniach, minionych wakacjach i nie tylko.

16.00 – 16.10 Powitanie uczestników

Łukasz Suchenek

Content manager, Evention

16.10 – 16.50 Prezentacja 1: Data storytelling na potrzeby negocjacji oraz perswazji w kontekście biznesowym

Na czym polega ròżnica między “storytellingiem” a “data storytellingiem? Pytania i potrzeby jako drogowskazy opowieści o danych. Kanon zasad opowiadania danych. “So what?” – czyli jak od danych przechodzić do decyzji.

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL

16.50 – 17.30 Prezentacja 2: Wizualizacja danych HR czyli jak w atrakcyjny i zrozumiały sposób prezentować dane menedżerom oraz zarządowi

Jak przekazać naszą myśl za pomocą danych? Jak dobrać wykresy i tabele aby przekonać Zarząd? Jak pokazać dane aby zachować analityczną rzetelność? Przed takimi dylematami staje każdy z nas, przygotowując prezentację, bazującą na danych HR. Podczas swojej prezentacji postaram się pomóc Wam z tym zagadnieniem, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Odpowiem na kilka kluczowych pytań:
• Jak dobrać sposób wizualizacji do typu danych jaki?
• Jakie wykresy i tabele stosować?
• Jakie są najczęstsze błędy w wizualizacji i jak ich unikać?

Karol Wolski

Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

17.30 – 18.10 Dyskusje w małych grupach: Jakie dane musimy szczególnie analizować w nowej COVID rzeczywistości i kolejnych 12-18 miesiącach

Izabella Krzywosądzka-Pajdak

HR Business Partner, Enea Centrum SSC

Łukasz Pietrzak

Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu , Grupa Neuca

Krzysztof Wiśniak

Senior HR Manager, Operations, Central Europe & Nordics, Danone

18.10 – 18.30 Krótkie podsumowanie spotkań przez prowadzących poszczególne spotkania i zakończenie spotkania

Zobacz nagranie ze spotkania!

Agenda spotkania:

16.00 – 16.10 Powitanie uczestników

Łukasz Suchenek

Content manager, Evention

16.10 – 16.30 Prezentacja 1: Analityka HR nie musi być skomplikowana i trudna! – Proste analizy też dają wartość, czasem większą niż myślisz!

Czy analityka HR musi być skomplikowana i wymagać od jej adepta wybitnej wiedzy matematycznej, systemowej i biznesowej? Oczywiście, że NIE!. Czasem bardzo proste analizy wnoszą wartość i pozwalają podejmować lepsze decyzje. Wszystko zależy od tego jakie pytania zadajemy i czy zadajemy je właściwie. W wystąpieniu opowiem o  różnych typach analiz, od tych najprostszych do najbardziej złożonych. Pokażę również na przykładach, jak robiąc naprawdę proste analizy osiągnąć dużą wartość dla biznesu i HR.

Karol Wolski

Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

16.30 – 16.50 Prezentacja 2: Żelazna pięść w aksamitnej rękawiczce, czyli o tym, jak potężnym narzędziem może być analityka w rękach HRowca

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL

16.50 – 17.30 Dyskusja panelowa Rady Programowej: Jakie wyzwania HRowców można rozwiązać dzięki analityce

Jacek Jedut

Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Orange Polska

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL

Łukasz Pietrzak

Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu , Grupa Neuca

Karol Wolski

Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

Magdalena Wróbel

Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, KGHM Polska Miedź

17.30 – 18.00 Dyskusje w małych grupach na temat wyzwań z jakimi uczestnicy mierzą się w swoich organizacjach w zakresie analityki HR – spotkania moderowane przez członków Rady Programowej HRDC

18.00 – 18.10 Krótkie podsumowanie spotkań przez prowadzących poszczególne spotkania i zakończenie spotkania