Współpraca z prelegentami
Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program HR Data Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.
- Konferencja odbędzie się 16 stycznia 2020 w hotelu Four Points by Sheraton, ul. Suwak 7B, 02-676 Warszawa. Rejestrację rozpoczynamy o godz. 8.30, zaś konferencję o godz. 9.00.
- Prosimy o przesłanie prezentacji do 10 stycznia. Wszystkie prezentacje konferencji będą emitowane z komputera konferencyjnego obsługiwanego przez technika konferencji. Komputer jest wyposażony w najnowszą wersję Power Point. W uzasadnionych przypadkach możemy odstąpić od tej zasady, ale prosimy o informację o tym fakcie jak najszybciej – jest to o tyle ważne, że wielokrotnie konieczność podłączenia komputera prelegenta powodowała rozmaite problemy i powodowała
- Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej. Korzystamy z projektora o rozdzielczości 16/9.
Pobierz szablon
- Powinni już Państwo otrzymać dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Jeżeli ktoś z Państwa nie otrzymał grafiki, prosimy o kontakt. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia.
- Podczas wystąpienia w sesji plenarnej oraz równoległych zapewniamy: mikrofon bezprzewodowy, pilota do zmiany slajdów, podgląd prezentacji, zegar wskazujący czas do zakończenia prezentacji na prompterze. Jeśli mają Państwo dodatkowe wymagania techniczne proszę o informację do 7 stycznia.
- Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej:
- Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Prosimy o zgłoszenie się po przybyciu do recepcji dla prelegentów po odbiór identyfikatora oraz materiałów konferencyjnych.
- Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
- Podczas konferencji będziemy robić zdjęcia prelegentom oraz możemy nagrywać wybrane prezentacje. Uzyskane w ten sposób materiały będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz wykorzystywać do działań promocyjnych. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie wizerunku oraz wystąpienia prosimy o informację PRZED konferencją.
- Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.
Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń proszę o informację do 7 stycznia.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań, oczywiście prosimy o kontakt: